sobota, 21 grudnia 2019

(323) Ranking wielce osobisty

Dawno mnie tu nie było. Kolejny raz  drogę na swoją wyspę zgubiłam. Jak znalazłam wyspę, to okazało się, że nie mam do niej klucza. A tak naprawdę to zgubiłam kajecik ze wszystkimi hasłami.
Ale za to ostatnio obejrzałam sporo filmów, niektóre pierwszy raz, inne setny. Mam swój ranking filmów z oceną 10/10, a nawet 11/10. I są to filmy mniej lub bardziej stare.
Poniższa kolejność jest absolutnie przypadkowa i dotyczy wyłącznie filmów obejrzanych od września tego roku.



2 komentarze:

  1. Dobrze ze znalazłaś drogę i wyspę. Sporo przeczytałam, chyba Cię to wyciszylo.Trzymaj się tej drogi i wracaj częściej do nas. Pozdrawiam. Wesołych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dwa oglądałam pierwszy i ostatni . Filmy super dużo mają do przekazania . Ja staram się nadrobić zaległości w czytaniu , co przy ósemce dzieci w tym jedno ma dwa miesiące wcale nie jest takie łatwe .
    Pozdrawiam serdecznie
    Wesołych Świąt Bożego Narodzenia oraz Szczęśliwego Nowego Roku 😊

    OdpowiedzUsuń